tisdag 14 april 2009

Bill Murray - Kill Golfers

5 kommentarer:

  1. för att vara helt ointresserad av golf är du i detta fall alldeles fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Tja, jag har iaf 20 i HCP. Spelat i rätt många år, men slutade när det blev folksport. Nu är det hästpolo som gäller!

    SvaraRadera
  3. Du har inte lust att lägga upp lite bilder som illustrerar dina bravader på hästryggen? Har aldrig riktigt fattat vad de går ut- Är det lite som moderna riddarspel eller ( ser ut som ngn form av påk inblandat)? Jag tycker du borde byta namn. Hank är ngn som gillar att dricka öl och kolla på baseball.Hästpolo kräver lite mer..klassiskt elegans.Gentlemannamanér Tweed ,kanske hatt, måttlighet. En glas sherry vid festligare tillfällen.
    Man skulle ju kunna tycka att ngt engelsk Sir värdigt skulle passa, men jag är inte mkt för titlar. Dessutom måste vi värna det svenska kulturarvet. I skåne är hotet från de mindre artikulerade mer grötiga influenserna tydliga och det måste givetvis motverkas (ev korståg söderut kan bli aktuellt, behöver inte vara religiös för att syssla med sånt)

    Jag har ett namn för dig; Harry Hästbacka.
    Bättre än så blir det inte. Dessvärre är det taget. Men jag hör av mig om jag kommer på något likvärdigt.


    Alltid anonym.

    SvaraRadera
  4. Ok..bara för att undvika missförstånd.
    Ett glas, klassisk elegans... Det var en medveten error Försöker vara lite småkreativ emellanåt. Blir roligare då. Vet av erfarenhet att det är härligt med stavfel, särskrivningar och syftningsfel. Inte ens egna alltså utan andras(givet).
    Men snäll som jag är vill jag självklart bidra till att skapa feelgood effekt hos läsaren.
    Därav dessa medvetna errors. Tro inget annat. Tro inte på slumpen för guds skull.



    Alltid anonym

    SvaraRadera
  5. Jag definieras inte av mitt namn, det funkar tvärtom. Det gäller för övrigt alla attribut.

    Vi behöver inga korståg hit, att ni i norr har svårt med våra kontinentala manér kan bara lösas med utbildningsinsatser norr om halladsåsen.

    Gillar dina feelgood-vibbar.

    SvaraRadera